Deklaracja dostępności

Dom Dziecka w Kisielanach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej ddkisielany.pl

Data publikacji strony internetowej:2022-01-14

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-05-22

STATUS POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z USTAWĄ

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

TREŚCI NIEDOSTĘPNE

Strona internetowa ddkisielany.pl jest zgodna ze standardem WCAG 2.0 na poziomie AA,

Mechanizm pomijania (tzw. skip link) jest w języku angielskim,

Brak opisu alternatywnego niektórych opublikowanych zdjęć,

Brak tłumacza języka migowego,

PRZYGOTOWANIE DEKLARACJI W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI

Deklarację sporządzono dnia: 2022-01-14

Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-05-22

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

INFORMACJE ZWROTNE I DANE KONTAKTOWE

Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Dom Dziecka w Kisielanach

E-mail: ddkisielany@powiatsiedlecki.pl

Telefon: 25 631 50 35

Każdy ma prawo:

zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

dane kontaktowe osoby zgłaszającej,

wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,

wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

SKARGI I ODWOŁANIA

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

Organ nadzorujący: Starostwo Powiatowe w Siedlcach Adres: J. Piłsudskiego 40 08-110 Siedlce

Telefon: 25 644 72 16

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.